دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

3141

بیخواب شده بودم اول یه صدایی اومد که معلوم نبود گربه است خر خر می کنه یا کلاغ چند بار دیگه تکرار شد و دیگه رسما غار غار کلاغ شد 

چرا کلاغ ساعت ۳ نصف شب باید غار غار کنه رفتم سر پنجره ماه را دیدم یادم افتاد زلزله ی پارسال هم زمان با سوپر مون بود فردا شب هم که سوپر مون و ماه صورتی داریم تقویم را چک کردم بله دقیقا همین موقع از سال قمری بوده بیشتر  ترسیدم تند تند کوله فرار بستم و لباس عوض کردم و آماده ام برای فرار و کلاغ خیلی بیشتر سر و صدا می کنه و با هر غار غارش بیشتر وحشت می کنم و تنم می لرزه هیچ وقت  فکر نمی کردم از این صدا تا این حد اینقدر بترسم تا جایی که بتونم بیدار می مونم و امیدوارم با این لباس ها  از گرما خفه نشم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد