دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2938

فرش ایرانی

2937

موج نو 

احمد طالبی نژاد


میدان بی حصار 

مهرداد زاهدیان


2936

پیر شالیار 

فرهاد ورهرام 


فریاد فشرده 

سامان سالور

2935

طهران تهران 

داریوش مهرجویی

2934

تازه نفس ها 

کیانوش عیاری

2933

رقص با دوربین 

سمیرا سینایی

2932

  ۱۹ آبان ۹۹ 

از یه تونل پر پیچ و خم پر از رویا و خیال افتادم وسط اتاقم آفتاب کجکی پاییز از پشت پنجره خورده رو صورتم اشکام جمع شده ولی نمیاد  از یه کابوس بیدار شدم دنیا کوچیک شده من و زندگی  واقعیم وسط این دنیارها شدیم دنیایی که همیشه جلو چشمم بود ولی نخواستم ببینمش و به سایه ها دلخوش کرده بودم 

من اینجام وسط اتاق یه خونه کوچیک تو شهر خاکستری بدون هیچ گذشته و آینده ای همه چی از همین لحظه شروع میشه 

2931

خوشحال بودم که تو خیابونی زندگی می کنم که همه چیز هست و نیاز نیست تو ترافیک تهران الکی بچرخم و حالا ۸ ماهه که نیاز نیست حتی تو همون خیابون هم بگردم 

پس چرا زندگی را اینقدر برای خودمون سخت و جهنمی کرده بودیم

2930

دستم از دست تو دور این شروع ماجراست

روز و شب هفته و ماه قصه های غصه هاست

,هایده


2930

دستم از دست تو دور این شروع ماجراست

روز و شب هفته و ماه قصه های غصه هاست

,هایده


2929

با اون دلتنگی و حال بدی که خوابیدم حقم این نبود که صبح یه چیز دیگه تحویل بگیرم