دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

3006

در باغی که همیشه به رویم باز بود بسته شده بود درزها و شکستگیهای در چوبی را گچ گرفته بودند که هیچ جوری نشه داخل باغ را دید یه آیفون زشت هم پشت در بود گیج و بدحال نشستم روی کنده درخت خانم مسنی که صاحب باغ کناری بود و خودش هم در باغش را بسته بود  دلداریم می داد منم براش توضیح می دادم که خودمون باغ داریم ولی من اینجا را خیلی دوست داشتم 


3005

_خوبی؟

_وقت ندارم بد باشم

3004

تو آه منی اشتباه منی چگونه هنوز از تو می گویم

تو همسفر نیمه راه منی چگونه هنوز از تو می گویم 

علیرضا قربانی


3003

نوتیفیکیشنی که دیگه هیچ وقت شنیده نمی شود

3001

 TENET
Christopher Nolan

3000

تو این دنیا هیچ چیز و هیچ کس را نباید جدی گرفت

2999

هفته ی پیش که اومدی افسرده و داغون بودم  تا نصفه های شب یرات دردل کردم و گریه کردم و صبح که بیدار شدم یه آدم دیگه بودم

این هفته که اومدی وسط ورزش کردن و بپر بپر بودم و اینقدر سرحال و پرانرژی حرف زدم که خسته ات کردم 

مرسی که هستی 

2998

تو اینستاگرام یه فضولی کردم و پیج به پیج رسیدم به جایی که شاخ در آوردم از چیزای عجیبی که دیدم
و البته نمی تونم به هیچکس بگم چون برای همه سوال پیش میاد که من چرا رفتم تو اون پیج 
اون سالن زیبایی و قر و ادا همه از مهریه و پول هایی که از این بدبخت گرفته و اینقدر لجم گرفته که فکر کنم حاضرم وارد این میدان جنگ بشم

2997

تقسیم کار شده که هر روز چه معلمی تکالیف را تو گروه اعلام کنه دیروز نوبتش بود بهش پیام دادم باز نکرد منم صبح زنگ زدم به معاون مدرسه و گفتم این وضعیت را سر و سامون بده و یه آشی براش پختم با یه وجب روغن حالا تازه امشب پیامم را دیده و نوشته شرمنده شرمنده و نمی دونه همه ماجراهای امروز زیر سر من بود سزای آدمی که پیام منو دیر ببینه همینه  اگه دیده بود مثل قبل در برابر تنبلیاش سکوت می کردم و خودم کارشو انجام می دادم ولی سین نکردن پیام گناهی نابخشودنیست 

2996

یه فکر نکبت افتاده تو سرم که دارم از وفادارترین مرد روزگار فرار می کنم و چه اشتباه بزرگیه و یه فکر قشنگی میگه که من خدای اشتباهات بزرگم پس حیفه که اشتباه به این زیبایی را به کلکسیونم اضافه نکنم 



2995

خودم دیر فهمیدم هنوزم بعضی وقتا یادم میره کاش اطرافیانم و هر کسی منو می بینه و می شناسه هم بفهمه که من آدم زندگی متاهلی نیستم من از محدودیت متنفرم من نمی تونم یه آدم دیگه را طولانی مدت تحمل کردم هر موقع هم تحمل کردم عذابی بوده برای خودم و طرف مقابل حتی اگه به میل خودم بوده من نمی تونم زیر سلطه یه مرد باشم من نمی تونم خودم را به خاطر کسی دیگه تغییر بدم و اگه یه زمانی این کارو کردم فشار روحی روانی زیادی تحمل کردم من نمی تونم با کسی سازگار باشم من باید تنها باشم تا آخر عمر 

2994

اون روز که غمگین بودم می تونستم یکمی دربارش تصورات خوب داشته باشم خاطرات بچگیامون یادم افتاد و خاطرات نوجوونی ولی الان که در نرمال ترین وضعیت روحی روانی هستم مطمئنم که  نمی تونم تحملش کنم و  احساس خوبی بهش ندارم و از اینکه می خواد بهم نزدیک بشه می ترسم و البته بازم همون احساس نکبتی که خودم هم همچین آدمی هستم برای یکی دیگه 

خلاصه احساس بدی بهم میده دفعه پیش که بهش جواب رد دادم بیست و دو سال پیش بود و تا ۵_۶ سال پیش جواب سلام هم به زور می داد در این حد کینه ای و این دفعه که می دونم به جاهای خوبی ختم نمیشه حتما قهرمون میره تا آخر عمر به جهنم

2983

آرامش در حضور دیگران 

ناصر تقوایی


2982

 Martin eden 

Pietro marcello

2981

میگه اصلاحت می کنم میگم از این حرفام گذشته میگه تا آخر عمر وقت داریم میگم باشه تو و هنرت میگه ولی می دونم ب... میرم

2980

اتفاقاتی که در قلب و ذهنم افتاده جالبه قلبه کلا یه جوری آروم آروم می تپه که انگار آب از آب تکون نخورده ذهنه هم میاد بره به اون سمتی که نباید ولی فوری به خودش میاد و اینجوری دست به یکی کردن تا حال من خوب بمونه و این شده که امروز بهتر از همیشه ام فقط خسته ام 

خسته از سفر بیست و چند ساله ای که فقط دور خودم چرخیدم 

2979

صحنه هایی از یک طلاق 

شیرین برق نورد

2978

کسی که این همه بهش محبت کردم  چه جوری دل می شکونه و کسی که دو ماهه از من فحش  خورده بلاک شده پاک شده  چه تلاشی می کنه برای همدردی و آرامشم و چه خوب و شفاف همه چی را توضیح میده و سوتفاهم را از بین میبره تا فکرم مشغول نباشه 

2977

جایی که سایه ها فرو می افتند 

والنتینا پدیچینی


2976

می خواستم هر چی که تو دلم بود را بنویسم و بسوزونم و خاکسترش را بسپرم به باد ولی چرا این حس بد را تو هوا پخش کنم پس نوشتم و تو خاک گلدان خاکش کردم  

تو در قلب من مُردی برای همیشه

2975

چقدر این دفعه احساسم فرق داره 

غصه می خورم  ولی نه برای تو نه برای خودم فقط برای احساس و عمری که ما لایقش نبودیم و این وسط به باد رفت 

اشک هم نریختم تا این غصه تو دلم بمونه و یادم نره با خودم چکار کردم 

2974

نصف عمرم با خیال تو گذشت و تو ...

2973

قصه ی ما به سر رسید

2972

داغ تو دارد ابن دلم جای دگر نمی شود 

مولانا


2971

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2970

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2969

 mia madre 

nanni moretti

2968

چریکه بهرام

ایمان به قدرت تصویر 

فرشید قلی پور 


عیار تنها 

علا محسنی

2967

آبنبات دارچینی 

مهرداد صدقی



2966

زعفران 

ابراهیم مختاری 

 

پاستای ایرانی 

وحید صداقت

2965

بخوام از تو بگذرم من

با یادت چه کنم؟
تورو از یاد ببرم
با خاطراتت چه کنم؟
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو

 بگو من با این دلِ خونه خرابم، چه کنم؟

تو همونی که واسم یه روزی زندگی بودی
توی رؤیاهای من؛ عشقِ همیشگی بودی 

بهنام صفوی

2964

در جستجوی فریده 

آزاده موسوی_ کوروش عطائی


2963

خودمو آماده می کردم که چطور مشکل را تعریف کنم فکر هر کی که یه جوری تو زندگیم بوده را کردم جز اون!فقط  تو ذهنم اومد که تو بچگی با هم خوب بودیم حتی جریان خواستگاریاش یادم نیفتاد!
ذهنم پریشون شد باید می خوابیدم تا آروم بشم و اومد تو خوابم 
 ماسک داشت تو خونه بچگیام بودیم تو راهرو داشت می دوید که بره نمی دونم چکار کنه پیش خودم گفتم این کیه چه قد بلند و خوش تیپه ماسک را که داد پایین تازه شناختمش رفتم تو اتاق جلویی و خودمو مشغول کردم که مثلا از دیدنش هیجان زده نشدم از حمام اومده بودم و داشتم آرایش می کردم هی از این اتاق می رفتم اون اتاق میومد دنبالم و هی حرف می زد می گفت می خوام تلفنم را به نام خودم بکنم تا الان به نام مصطفی بود و همش زنگ می زدند و با اون کار داشتند بعد یه ۴ پایه گذاشت و دریچه کولر هال را بست و همون موقع از خواب بیدار شدم  چرا بدنم می لرزید نمی دونم و همون موقع یادم اومد دلیل آشفتگی های همه ی این سالها همین بشر بوده هر چند قبولش برام سخته

2962

تاکسی  تهران 

بهمن کیارستمی


2961

میگم فیلم تموم شد برم فیلم بعدی میگه کوفت ,معتاد,بسه اون لپتاپ را ببند بسه دو دقیقه بعد میگم حوصلم سر رفت 

2960

به زور چشمامو باز کردم فوری اینترنت گوشی را روشن کردم ببینم  امروز چی فرستاده یه کلیپ پاییزی با صدای افتخاری 

روزمو ساخت 

2959

مرثیه یک انقلابی رومانتیک برای جذابیت آشکار بورژوازی

بهمن کیارستمی

2958

هیس بابا خواب است 

خاطره خدایی


مینیاتورهای ایرانی

م.ف فرزانه

2957

دو خط موازی

بر اثر یک مسامحه

به هم رسیدند.

عباس کیارستمی