دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2563

سه دختر حوا

الیف شافاک

2562

اهداف ۹۸ را مرور می کنم شاید به بعضیاش نرسیدم ولی نزدیک شدم 

2561

امروز می تونست روزی باشه که تو رو ببینم 

نمیگم خدا و سرنوشت نخواست 

شک داشتیم یکی از ما دو تا یا هر دو

چرا


2560

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2559

اون لحظه که دلتنگت شدم و اشک ریختم چی تو دلم گذشت که به آرزوم رسیدم

2558

غروب ۲۵ اسفند دلگیرتر از غروب ۱۰ آذر 

2557

کدام نشانه دویده است

از تو در تن من

که ذره های وجودم

تو را که می بینند،

به رقص می آیند،

سرود می خوانند

فریدون مشیری

2555

اسطلخ جان

2554

یه خبر ایتالیایی را باز کردم و اولین کلمه را فهمیدم و کلی ذوق کردم

2553

نوروز چند سال پیش رفته بودیم ایلام هتل تقریبا خارج شهر بود رو  یه بلندی مشرف به شهر  

شام با همسفرا رفتیم یه رستوران داخل شهر موقع برگشت ماشین پیدا نمی شد 

یه پیکان جوانان بنفش رد شد که آهنگ کردی گذاشته بود با صدای بلند 

همون موقع یه تاکسی پیدا شدو چند نفرمون سوار شدندپیکانه دوباره برگشت گفتیم کاش بهش بگیم ما رو ببره با دست اشاره کردیم وایساد و بقیه مون سوار پیکان  بنفشی شدیم که آهنگ کردی گذاشته بود و تو خیابونای ایلام ویراژ می داد و ما تمام مسیر خندیدیم و دستمال کاغذی به دست رقصیدیم و با اون یکی ماشین بای بای کردیم 

 تو تمام سفرام هیچ وقت به اندازه اون چند دقیقه خوش نگذشت و الان شدیدا دلتنگ همچین خوشی هستم 

2552

بوی زباله ها در اومد و  دوباره به اهمیت وجود یک مرد در خانه پی بردم 

2551

در طالع من نیست که نزدیک تو باشم

سعدی

2550

اینترنتی خرید کرده بودم پیک که زنگ‌ زد با ذوق رفتم لباسها را بگیرم وارد پله ها که شدم یاد کرونا افتادم 

کاش دستکش دست کرده بودم 

کاش کارتمو خودم بکشم 

اگه لباسها را تو مغازه از بسته بندیش در آورده باشند چی

و‌ تا برسم به پله آخر همه ذوقم کوفتم شد

الانم  حتی نگاشون نکردم و گذاشتم بین سفره یه بار مصرف تا ۳ روز دیگه

2549

قطار تهران ساری

۲۵۴8

یه نیسان آبی توش پر آدم  لباس سفید پوشیده ماسک زده یه پرچم سبز بزرگ هم دستشونه

2547

مقنعه و مانتو نمی پوشم

۲۵۴۶

طبیعت بی جان 

سهراب شهید ثالث

۲۵۴۴

بازار قیصریه اصفهان 

2543

خیلی خوشگله دم خزینه هم وایمیسه 

اینو تا حالا نشنیده بودم و تو اینستاگرام خوندم و چون بحث کلا خنده دار بوداینقدر خندیدم اشکم در اومد

2542

شدم مثل انسان غارنشین و فقط برای شکار از غار در میام 

تاریخهای شکارم را می نویسم 

چرا؟همین جوری چون تو این بیکاری هر اتلاف وقتی خوبه و این پست هم آپدیت میشه


شنبه ۳ اسفند:مدرسه

دوشنبه ۵ اسفند :خرید

جمعه ۹ اسفند:خرید

دوشنبه۱۲ اسفند:,مدرسه عصر خرید

جمعه ۱۶ اسفند:خرید

شنبه ۱۷ اسفند خرید ماژیک وایت برد برای تدریس آنلاین

2541

ford v ferrari

2540

بالاخره مسافران بهرام بیضایی را کامل دیدم و دوباره عاشق سینما شدم 

۲۵۳۸

تا الان تحمل کردم ولی ویدئویی که الان دیدم که یکی نزدیک میدون انقلاب افتاده بود کنار نرده و اورژانس با لباس مخصوص اومدند و بردنش خیلی ناراحتم کرد 

و احتمالا چند روز آینده وضع وخیم تر میشه و نمی دونیم تا کی ادامه داره و به کجا می رسه کی زنده می مونه و کی ...

دیگه از تحملم خارج شده و دلم می خواد از این کابوس نجات پیدا کنم

۲۵۳۷

Pride and Prejudice

۲۵۳۵

neighbors

blended

۲۵۳۴

مغازه خودکشی

 ژان تولی

خوب بود دوسش داشتم

۲۵۳۳

این چند روز که همش توهم کرونا داشتم الان بدتر شده دمای بدنم رفته بالا تو گلوم هم یه سوزش عجیبیه و یکمی هم  سردرد 

و اولین فکری که به ذهنم می رسه مرتب کردن خونه است 


۲۵۳۲

از شدت دلتنگی دارم خل میشم

2531

می نویسی غصه نخور همه چی درست میشه

 فکر می کنم نکنه بمیرم و  دیگه هیچ وقت نبینمت و  بغضم میترکه 

۲۵۳۰

اسفند عزیزم فکر نکن فراموشت کردم وسط همه ی نکبت های زندگی بازم میشه سرخوش بود 

۲۵۲۹

امروز هم با شعار مرده شور این زندگی را ببرند شروع می کنم و دیگه فکر نمی کنم از این بدتر نمیشه چون میشه

2528

میگه فلانی اینجا کنسرت گذاشته میگم اصلا کی هست میگه وای چطور نمی شناسی تار میزنه با همایون شجریان هم کار میکنه

به اون نوار کاست های شجریان فکر می کنم که چیکارشون کردم 

 میگم من مثل شما روشنفکر و با کلاس نیستم  و شهرام شبپره گوش میدم 

2527

parasite

۱۹۱۷

judy