دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2073

آخرین روز بهار 96 در سفر گذشت 

با اینکه....ولی بهار پرسفری بود

2072

از وقتی ماشین پدرم میپیچید تو جاده فولادشهر قلبم تند میزد میدونستم یه روز خوب و پر از بازی و شیطونی منتظرمه 

اگه دسته جمعی بودیم که دیگه دنیا را بهم میدادن 

فولادشهر زرین شهر باغبادران و زاینده رود عزیزم 

چند سال بعد فولادشهر برام معنی دیگه ای پیدا کرد 

شد شهر معشوق 

و امروز بعد از 30 سال همون جاده و حسرت خاطرات کودکی و پدرم و عشقی که عمرم به خاطرش رفت

2071

کنج ترین گوشه دنیا 

روبروی یک تپه سنگی نشستم 

سکرت گاردن گوش میدم و زندگیمو مرور میکنم

2070

همسفر بودن با من لیاقت میخواد 

2069

دو هفته ای که گذشت را مرور کردم 

چقدر خوبه که زود فازم عوض میشه 

2068

از همه مردهایی که تو چشمم زل میزنند و گیج جوابمو میدن حالم بهم میخوره 

2067

امشب قبل خوابم میرم به دوران کودکی و تو کوچه با غلام و مهرداد دوچرخه سواری  میکنم 

2066

امشب قبل خوابم به پلیکان باغ گلشن طبس فکر میکنم

2065

جای صبح و غروب جمعه عوض میشه

2064

وقت فنگشویی رسید

هیچ کس از گذشته حق نداره تو ذهنم بمونه 

فعلا میرن تو ریسایکل بین مغزم 

و بعد اگه آلزایمرگرفتم  شیفت دیلیت میشن 


2063

چی میشد اگه اونایی که دوستم داشتن با اونایی که دوسشون داشتم یکی بودن 

2062

مهاجرت

2061

هم حالم خیلی بده و از غصه دارم میمیرم هم فکر اینکه این حال بد به سلامتیم لطمه میزنه ناراحتم میکنه

موجود مسخره ای هستم خودم میدونم

2060

صدای منو داری؟

2059

چرا هر چی گریه میکنم حالم بهتر نمیشه 

 این غصه خیلی داره رو دلم بزرگی میکنه و نمیتونم با خودم کنار بیام 

این دو هفته را به خودم فرصت میدم و اگه خوب نشدم میرم مشاوره

 دیگه داره از خودم حالم بهم میخوره

2058

متولد 16 دی

2057

ویران ترین جمعه

2056

دلتنگی

2054

نون پنیر خیار گوجه که میخوری وسطش چای با قند بخور و دوباره یه لقمه دیگه بخور

 خواهرم تو بچگی این ترکیب را بهم یاد داده و طعمش همیشه برام خوشمزه است 

2053

نگذار خورشید غروب کند و تو عصبانی باشی

2052

مرد همسایه تو کوچه نشسته رو موتور 

دختر کوچولوش از پشت آیفون داره شیرین زبونی میکنه

بابا جوابش میگه آره آره بابا

چقدر دلم بابا خواست

2051

هنوز وضع روحی ام خوب نشده و همچنان از غذای گوشتی بدم میاد در حدی که حتی دلم نمیخواد بپزم

2050

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2049

اگه یه نفر دیگه بخواد به زور بیاد تو زندگیم حتما دستم به خونش آلوده میشه

2048

برای اولین بار به ارواح خاک پدرم قسم خوردم که یه کاری را نکنم

معنی این قسم را نمیدونم ولی چون به پدرم ربط داشت خیلی تاثیر داشت ومانعم شد

2047

همینو میخوام

خود خودشه

تو رو خدا!

2046

نمیدونم رو چه اساسی ولی مشخص شده بود که ما خواهر و برادریم

من از خوشحالی دیوونه شده بودم از فکر اینکه دیگه ازم دور نمیشی

با هم رفتیم تو یه پاساژ تو خرید بکنی 

دستتم را دور دستت حلقه کرده بودم و صورتت را بوس میکردم 

فامیل و دوست و آشنا را میدیدم و با ذوق تو رو بهشون معرفی میکردم

خواب خوبی بود حالم را خوب کرد

2045

مردهای بدبخت بلاتکلیف

2044

دوباره من ناراحتم و از گوشتخواری خودم حالم بهم میخوره 

نمیفهمم این چه اخلاقیه گرفتم تا از نظر روحی حالم بد میشه دلم میخواد هر چی گوشت تو عمرم خوردم بالا بیارم

2043

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2042

گریه میکنم ولی همچنان قوی هستم

2041

یه سوییت کوچیک  چند قدمی دریا 

2040

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2039

این چند روز تعطیلی خونه نشینی  اذیتم کرد و حوصله ام خیلی سر رفت 

ولی برام بسیار ارزش داشت 

 تو بعد از 10 سال مدرسه رفتن بالاخره یاد گرفتی درس بخونی

دیگه نمره امتحان فیزیکت هر چی بشه برام مهم نیست 

2038

این دفعه خواهرم درباره ضمن خدمت پیام بده خودم و گوشی را از پنجره پرت میکنم پایین

2037

فردا تو مهمونی باید دختر خاله نکبتم را تحمل کنم 

کاش لاغر تر شده بودم  بیشتر حرصش در بیاد

اون دفعه که تو مهمونی هیچی نخورد دلم براش سوخت ولی این دفعه تا بتونم جلوش  میخورم که حرصش در بیاد 

من که فرداش با یوگا و پیاده روی همه را میسوزونم و اونه که ازخوردن و لاغری من دق میکنه

2036

تا الان نشون دادم استعداد زیادی برای معتاد شدن دارم و البته همت زیادی هم برای ترک کردن 

حداقل نوع مجازیش

پس جای نگرانی نداره 

اصطلاحات معتادا را بلد نیستم ولی فکر کنم الان باید بگم دیگه خمار نیستم و واقعا دیگه کششی برای تلگرام ندارم و تا پیامی نیاد نمیخوام بازش کنم 

در مورد آدمها هم فعلا تو حال" به جهنم "هستم

معذرت خواهی نکرد "به جهنم ,

پیام داد جواب ندادم "به جهنم"

تولدشو تبریک نگفتم "به جهنم"

 نکنه تو حمله تروریستی مرده "به جهنم"

نکنه زندگیش خراب بشه" به جهنم"

نکنه دوباره از دست شوهرش افسرده شده"به جهنم"

جوک گذاشت هیچکی تو گروه تحویلش نگرفت"به جهنم"

خدایا این حالو ازم نگیر

2035

اینکه بعد دی جی مجتبی میره رو دنگ شو و من هر دو را با یه حال گوش میدم و حتی یه یک دهم درجه هم شیب افکارم بالا پایین نمیشه نشون میده حالم چه جوریه 

"مرا خود با تو چیزی در میان هست

 اگر نه روی زیبا در جهان هست"

2034

امروز تلگرام را باز گذاشتم و چه اشتباهی کردم

 یکی از دوستام که هر روز صبح بخیر میفرسته چند روز پیش عکس پروفایلش را عوض کرده بود و پدر و مادرش را گذاشته. بودپریروز صادقانه بهش گفتم فراموشی دارم و یادم نمیاد پدرش در قید حیات هست یا نه

نتیجه این شد که هیچ جوابی نداد و دیروز هم صبح بخیر نفرستاد و فکر کردم اگه خدا بخواد برای همیشه ارتباط قطع شد ولی امروز فرستاد

خواهر جونمم که ظاهرا با یه تلفن قانع نشده و میخواد قهرو خیلی از دلم در بیاره از صبح داره درباره ضمن خدمت پیام میزاره 

هی من میگم مرسی و تلگرامو میبندم و اون دوباره یه چیز دیگه میفرسته

میدونه من چقدر از ضمن خدمت متنفرم چرا بدترین راهو انتخاب کرده برای آشتی

چرا نمیتونم برای همیشه تلگرامو ترک کنم و تو غار تنهایی خودم خوش باشم

این چند روز نشستن تو خونه هم چاقم کرده هم کلافه

صبحی هدفون گذاشتم و یکمی حرکات موزون کردم ولی بعدش وا رفتم و خوابیدم

بدنم خیلی بیحال شده 

دوباره میسازمت بدن

فقط صبر کن فردا بشه و این تعطیلات مسخره تموم بشه

الانم به حدی از پوچی رسیدم که میکس دی جی مجتبی را گذاشتم و شماعی زاده داره میخونه

"ما که دعوا نداریم با کسی هم کار نداریم"

یعنی خااااک....

چه اشتباهی کردم سیگاری نشدم چقدر لازمه