دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

1340

طول کشید تا این واقعیت را بپذیرم

سخت بود

1339

دستمو میزاشتم زیر سرم 

رومو میکردم به دیوار

با لگوها م خونه می ساختم 

تیله هام آدمهای اون خونه بودند

کنج دنیای من


دستمو میزارم  زیر سرم

رومو میکنم به مبل

گوشیم جلومه

و اشک میریزم

هنوزم این کنج امن  و آرامش بخشه

1338

وقتی میفهمی

بهتره مال کسی باشی 

که دوستت داره

نه کسی که 

دوستش داری

1337

و چه احساس خوبیست بودنش

1336

بیا کنارم زیر طاق مهتاب

عطش ببازیم به نسیم دریا

ابی

1335

از هزاران یکی اهل دل اند

ما بقی تندیسی ازآب و گل اند

1334

سر دردت را خوب کنه

1333

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1332

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1331

دلتنگت بشه

1330

مامانم

1329

حق داشتی عصبانی بشی

حرفها را نباید نوشت

باید به باد سپرد

1328

دانلود بازی جدید

بیشتر از دوست جدید خوشحالم میکنه

1327

بالاخره ندای درونم عاقل شد

یا به خوشبختی میرسم

یا به ویرانی

1326


لازم است گاهی در زندگی 

بعضی آدم ها را گم کنید، 

تا خودتان را پیدا کنید!

1325

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1324

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1324

-مرد سالاریه؟

-عشق سالاریه

1322

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1322

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1321

هیچ ردی از ده سال گذشته 

در صندوقچه خاطراتم نیست

1320

کارگردان محبوبت ازت تعریف کنه

1319

در حتی پیام میداد

1318

در شهر یکی کس را

هوشیار نمیبینم

هر یک بتر از دیگر

شوریده و دی دی دی دیوانه

محسن نامجو

1317

میدونی تو دلم چی میگذره

1316

همیشه پروانه بودن برای دیگران

نشانه ی عقل و انسانیت نیست

1315

و گفت عافیت را طلب کردم در تنهایی یافتم و سلامت در خاموشی

ابوالحسن خرقانی

1314

دیوونه تر از خودت

1313

no messages here yet

1312

من بدنبال عشقی بودم که هرگز وجود نداشت

ولی دیگه مهم نیست

اصلا مهم نیست

بربادرفته 

1311

با تو شروع میکنم 

گذشته را  ازاول تصور میکنیم

گذشته ی جدید

با آدمهای جدید

1310

بگذار آنچه که می اید بیاید 
بگذار آنچه که می رود برود 
آنچه که باقی می ماند را پیدا کن

1309

استاد مارکوپولو

1308

روانیت کنه

1307

تو این شبا انتظار دودسکادن از کانال نمایش میره

1306

اگه تو قلاقی من بچه قلاقم

1305

میدونم هوامو داری 


1304

باید یه بیچاره تصادف میکرد

تا من بفهمم تو دلم چی میگذره

1304

نمیدونی کار درستی کردی

یا گند زدی به همه چی

1303

کویر میخواد

پاییز میخواد

مسجد خشتی میخواد

گریه میخواد

دلم میخواد کرکیت بزنم

و غصه هامو به دار زندگی گره بزنم

دلم برای خودم تنگ شده 

توی دالون زندگی گم شدم

توی ایوان آب می پاشم

بوی خاک تو حیاط می پیچه

حسن یوسفم چرا زرد شده

گلیم را پهن میکنم 

"ای باد سبکسار مرا بگذر و بگذار"

خودم را ورق میزنم

چه خاکی گرفتم

دلم سکوت میخواد