دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

1210

آدمها را دوست بدار

ولی بهشون اهمیت نده!

1209

اگر در ترک آن تردید داری

هرگز آن را ترک نکن

1208

طلاق تبریک داره 

و ازدواج تسلیت

1207

فقط تو میتونی در بی تفاوت ترین

روزهای زندگی

قلبمو تکون بدی

1206

اون روز آفتابی و بهاری 

خدا لبخند می زد 

امروز شاید به اون زیبایی نباشه

ولی بازم میشه لبخند خدا را دید

1205

کاش میتونستم فقط یه لحظه

تو رو در آغوشم بگیرم 

و هم تو رو آروم کنم 

هم دل پاره پاره خودمو 

1203

چه اهمیتی داره که من چی داشتم و او نداشت 

وقتی با تمام نداشنه هاش عشق را پیدا کرد 

1202

بهم انگیزه بده

1201

دلم را روی قطب نمای زندگیم چسبوندم 

و به این بی راهه رسیدم 

1200

هنوزم خاطره ی اون روز هیجان زده ام میکنه

1199

چس ناله هاشون برای ما بود

1198

یقینا مادرم اون روز خوب 

برایم دعای خیر کرد 

ولی هرگز آشفتگیم را بعد از اون روز نفهمید 

1197

یه چیزی میخواد که نمیدونم چیه

1196

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1195

رویاها را زنده میکنیم 

تا به انتهای این دوری و حسرت برسیم

1194

یه وقتایی هم بدجوری دلمو می لرزونی 


1193

از افتخاراتم اینه که شب افتتاحیه یه فست اونجا بودم، 

شبی که بعد از چند ساعت سفر و طی کردن جاده 

وقتی رسیدیم تهران ماشین پنچر شد 

نمیتونستم تا خونه صبر کنم   

با اون سر و وضع بهم ریخته و کفشای گلی 

رفتم داخل و با خجالت و عجله سراغ دستشویی را گرفتم

بعد که اومدم بیرون متوجه وضعیت غیرعادی اونجا شدم و یه آقا 

با خوشرویی بهم خوش آمد گفت و اعلام کرد که افتتاحیه دارند 

منم نفهمیدم چطور خودمو از اون وضعیت نجات دادم 

1192

همیشه دربدترین و جدی ترین لحظات زندگیم 

یه فکر احمقانه حواسم را پرت کرده 

1191

میدونم از این روزای گند نوجوونی که بگذری

دوباره بهترین دوستم میشی

1190

خیلی گناه دارم

1189

اردیبهشت

1188

یک آهنگ دلنشین