دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2351

رمز سلامتی قرار دادن کمی هیجان به جای آسایش است.

2350

صدایم کن 

صدای تو به شب پروانه میدوزد

نگاهم کن

 نگاه تو برایم خانه میسازد

پالت

2349

 خدا می داند چه کسی به زندگی شما تعلق دارد و چه کسی ندارد. اعتماد کنید و بگذرید. هر که قرار باشد بماند، همیشه خواهد ماند.

2348

اگه قاتل زنجیره ای بودم تمام مردهای متاهلی که خودشون را بهم میچسبونند  قطعه قطعه میکردم میدادم سگهای بیابان بخورند

2347

وزن امروز 66.7

این هفته اصلا حواسم به خودم نبود

از امروز شروع میکنم

روز پانزدهم

2346

تو  عهدی که با من بسته بودی مگر بهرشکستن بسته بودی

تو سنگین دل چرا از روزاول نگفتی دل به رفتن بسته بودی

چاوشی

2345

بالاخره موفق شدم 

یه لحظه روبروی هم بودیمِ 

همین هم غنیمته

2344

غلام همت آنم که بتونه این قلب یخ زده را گرم کنه

2343

تو برام خورشید بودی

توی این دنیای سرد

داریوش

2342

هم زمان آنلاین نیستیم

2341

دیشب تو خواب داشتم خفه میشدم 

همون حالت عصبی و سرفه ای که بعضی وقتا تو خواب دارم به اضافه اینکه آب دهنم هم پرید گلوم

خیلی وحشتناک بود 

این چند روز به نظر میاد حالم خوبه ولی انگار از درون داغونم 

شایدم تاثیرات اون یک ماه سختی باشه که گذروندم تازه داره مشخص میشه

2340

الان وزن مهم نیست

اینکه فردا با عطسه و دماغ و صدای گرفته باید برم سر قرار مهم تره لعنت به این آلرژی

2339

 با دوچرخه ایرانگردی میکنه 

رویایی ترین مردی که میتونم تصور کنم

2338

وزن 66.4

دوباره من رفتم بیرون و باد پاییزی بهم خورد و  آلرژی فصلی شروع شد

حالم خوب نیست جسمی روحی 

حوصله ندارم برم مدرسه فعلا نشستم اهنگ گوش میدم

"گریه آخر ما

 آخر بازی عشق

ختم ابن قائله بود"

دیرم شد

2337

بیا هم هوای من برای من صمیمی

منو از اینجا ببر تو ای جفت قدیمی

گوگوش

2335

اون صدای لعنتی باز در اومده و میگه من اشتباه کردم


2234

من دیگه توان ندارم خودت مراقبم باش

2333

وزن امروز 66.7 

یک کیلو کاهش در هفته خوبه

ادامه میدم

2332

وزن 66.8 

انگار بدنم میخواد برای کم کردن وزن مقاومت کنه 

البته این دو سه روز هم خیلی رعایت نکردم 

عکسهای پارسالم  خیلی ناراحتم کرد هیکلم خیلی خوب شده بود 

دوباره باید به اون دوران طلایی برگردم و چه کار سختیه

روز..

2331

 دلم را بلرزونه

2330

کسی که صبح خروس خون بهم پیام بده و بگه زنگوله افکار منفی را از گردنت باز کن قطعا میتونه عشقم باشه

2329

وزن امروز 67

روز هفتم

2328

آقا ورزش بالاخره یه روز رودرواسی را میزارم کنار و بهت میگم خیلی خوشتیپی

2327

اول صبح وزنم خیلی ناامید کننده بود و همون وزن اولیه شده بود ولی عجیبه با اینکه صبحونه هم توپول خوردم الان کمتر شده 

گرسنگی کشیدن فایده نداره و بعدش ولع میگیرم 

بهتره اندازه معمولی یکمی کمتربخورم و فعالیتم را زیاد کنم 

فعلا که از این همه پیاده روی و یوگا و ورزش پا درد گرفتم

روز پنجم

2326

یک ماه گذشته و ظاهرا زندگیم عادیه ولی خودم میدونم که این مدت چطور گذشت 

دیگه بیشتراز این نمیخوام درگیر باشم

باید از غار بیام بیرون

هرچندتو غارم خیلی تنها نبودم و دوستام بهم سر زدند و یه همسایه عزیز هم پیدا کردم 

به جمع دوستام برمیگردم و با همسایه عزیزم بیشتر معاشرت میکنم

زندگی باید کرد

2325

وقتی رژیم داری و گرسنه ای و خسته

 هرگز اینستا نرو

2324

امروز صبحانه و ناهار توپول خوردم 

ولی هفت هشت هزار قدم راه رفتم عصر هم حدودا یک ساعت ورزش و یوگا کردم 

یا گرسنه ام یا از خستگی دارم میمیرم لعنت به این اضافه وزن

روز چهارم

2323

خودم را عشقه

چند تا پستم گم شده یا پاک شده یا هر چی 

مهم نیست

2322

وزن امروز 66.7 

1 کیلو این هفته را کم کردم ولی اگه بتونم کمترش میکنم 

روز چهارم


2316

ما تنهایان همیشه آنلاین

2315

وزن دوباره داره میره بالا و از صبح سیر نشدم و بدنم اینقدر ضعف داره که میلرزه 

چاره ای نیست باید تحمل کنم

روز دوم

2314

وزن امروز 66.8 

هورااااا

روز دوم 

2313

گشنمه

2312

چقدر خوبه که دیگه تو زندگیم نیستی و مجبور نیستم عقده بازیاتو تحمل کنم

امشب از پدرم خواستم  به پدرت سلام مخصوص برسونه

بالاخره مرده ها زبون همدیگرو بهتر میفهمن

2311

از ساعت 6 عصر تا 6 صبح نباید چیزی بخورم

دوباره ورزش کردم وبهتره شب تا کار به گرسنگی نرسیده بخوابم

روز اول

2310

صبح همه خوراکیهای امروزم را ظرف کردم و گذاشتم یخچال و اصلا بی رحمانه نبود اضافه بر اونا فقط 4 تا بادوم خوردم و چند تا قاشق شیر پسته 

باید بیشتر به خودم سخت بگیرم

 اگه بتونم هفته ای 1 کیلو کم کنم عالیه

خسته شدم از این چاقی لاغری ولی چاره ای نیست 

وزن امروزم 67.8

2309

اونجوری که به نظر میرسید امروز آروم و قرار نداشتم 

صبح بعد از مرتب کردن خونه ورزش کردم و بعد رفتم بیرون و خرید و ...

در هر صورت روز بارونی خوبی بود 

وزنم تو همین چند روز 2 کیلو رفته بالا 

رژیم را شروع کردم 

شاید بد نباشه 21روز را شروع کنم 

2308

پاییز بارونی چهارباغ

چه سرخوش بودم 

اگه اون روز کسی بهم میگفت بیست و یک سال بعد همچنان عاشقی باور میکردم؟