دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2448

از اونجا که بیماری فراموشی اسم دارم کتابهایی که گوش دادم را اینجا مینویسم که دوباره دانلود نکنم

2447

عینکی شدم

2446

تو مسیح منی

سمفونی مردگان

عباس معروفی

2445

 از اینکه بفهمم بلا سرت میاد و دردسر داری کیف میکنم و جیگرم حال میاد

حالا یا من خیلی خبیثم یا نتیجه ی بدی های خود  عوضیته

2444

من نمیدانم آیا مادرش هم او را به اندازه ی من دوست داشت؟

آیا کسی می توانست بفهمد که دوست داشتن او چه لذتی دارد و آدم را به چه ابدیتی نزدیک میکند؟

آدم پر می شود جوری که نخواهد به چیزی دیگر فکر کند

نخواهد دلش برای آدم دیگری بلرزد و هیچگاه دچار تردید نشود

سمفونی مردگان

عباس معروفی

2443

15 سال باهاش جنگیدم که تو ماشین لیلا فروهر و سیاوش قمیشی نزار خوشم نمیاد 

حالا به اون لجبازیا فکر میکنم و با خیال راحت آهنگاشون را گوش میدم

ما زنها خیلی وقتها اعتراضمون را غیر مستقیم ابراز میکنیم

2442

از هر دری حرف زدیم تا رسیدیم به عشق

ازم پرسید هنوزم دوسش داری چشمام اشکی شد و گفتم خیلی

گفت سروتونین بدنت کمه