دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2607

A rainy day in New York

2606

از فیدیبو پیام اومد که کتاب های جدید با تخفیف ۹۰ درصد اومده سریع رفتم و ۱۷ تا کتاب را فرستادم تو سبدم و با تخفیف شد ۳۳ تومن

بعد رفتم موجودی کارتی که باهاش خریداینترنتی می کنم را چک کردم 

۲۰ هزار و ۴۰۰ تومن داشت

می تونستم تا واریز حقوقم صبر کنم ولی الان دلم خرید می خواست

 می دونم که این کارت تا آخرین قطراتش یاری می کنه پس حدودا تا ۲۰ تومن خرید آزادم 

حالا باید مبلغ را کم می کردم لیست را بالا پایین کردم یه کتاب از اروین یالوم حذف شد من پیش از تو طلسم شده و هر دفعه از لیستم میره بیرون،گلستان سعدی را بعدا می گیرم و ... بالاخره شد ۱۱ تا کتاب و مبلغ رسید به ۱۹ هزار و ۷۰۰  پرداخت را زدم و چقدر این خرید بهم چسبید دلیلش هم نمی دونم 

اس ام اس بانک که اومد و دیدم ته حسابم فقط ۷۰۰ تک تومن مونده بازم خوشم اومد و اینم نمی دونم چرا

شاید چون زندگی زیادی یکنواخت شده 

2605

۴۴ ساعته که هیچ کاری نکردم 

خرید کردم 

۶ تا پیتزای خوشمزه درست کردم 

یه کتاب تموم کردم

هزار تا پادکست گوش کردم 

خونه را مرتب کردم

و کلی کار خرده ریز دیگه 

ولی از نظر خودم کاری نکردم چون کارای برنامه روزانه ام نبوده

چرا به خودم سخت می گیرم و چرا بازم به اون رضایتی که می خوام نمی رسم

2604

جستارهایی در باب عشق

آلن دوباتن

2603

پادکست شده سرگرمی جدید این روزام و جالبه اونجا هم بیشتر کتاب و خلاصه کتاب گوش میدم

2602

گزارش کیارستمی

2601

تپه های مارلیک

 ابراهیم گلستان

2601

کاش الان بچه کوچیک داشتم السون ولسون حمید جبلی را میذاشتم و بچگونه براش می خوندم

«السون ولسون خدا گلمو بخندون »

2600

مامان گفت هر چی شماره ی خونه ی آقای ... را میگیره زنگ نمی خوره احتمالا شمارشون تغییر کرده  گفتم الان برات پیدا می کنم  سرچ کردم دیدم شماره های اون شهر تغییر کرده پرسیدم مامان آخرین بار کی تماس گرفتی گفت یادم نیست خیلی وقت پیش بود آخرین بار من تماس گرفتم قرار بود بیاند تهران و یه سری بیان اینجا ولی دیگه زنگ نزدند

با اطلاعات تلفن اون شهر تماس گرفتم و شماره ی جدید آقای ... را گرفتم کلی  خوشحال بودم مامان می تونه با دوستای قدیمیش صحبت کنه 

آقای ... دوست آقاجون بود قبل انقلاب  خیلی رفت و آمد داشتیم بعد بازنشسته شدن آقای ....رفتند شهر خودشون و یک بار که می رفتیم مشهد سر راه یک شب خونشون بودیم و بعد از اون چند سال یک بار یه تماس تلفنی گرفته میشد احوال پرسی و گزارش از وضعیت بچه ها ازدواج ها، قبولی دانشگاه ،خبر فوت آقاجون و ...

شماره را گرفتم زنگ اول که خورد گوشی را دادم به مامان 

خوشحال بودم که مامان الان با بلقیس خانم حرف میزنه از خاطرات گذشته میگن از شوخی های آقاجون و آقای ... از بچگیای ما و ...

آقای ... گوشی را جواب داد سلام و احوال پرسی  کردن مامان احوال بلقیس خانم را پرسید و گفت ای وای و زد زیر گریه 

بلقیس خانم ۵ سال پیش فوت شده و دیگه نبود به مامان بگه آشنا چه کار خوبی کردی یاد ما کردی 

برای اولین بار دلم نخواست پیری را ببینم

2599

جین ایر

شارلوت برونته

2598

یعنی امسال از مسخره بازیای روز معلم خلاص شدیم باورم نمیشه

2597

دوباره خوابیدم و دوباره از یه ماشین جا موندم و دوباره یه مرده دیدم پدر شوهر سابق و جالبه که فهمیدم چقدر دلم براش تنگ شده 

چقدر منو دوست داشت و هوامو داشت جالبه تو خواب می دیدم تو یه کوچه ساکنیم و این پیرمرد نمیاد تو کوچه از ترس من و البته عذاب وجدان دارم نکنه به خاطر بد و بیراهی باشه که موقع عصبانیت از دست پسرش نثار اون مرده می کنم هرچند خیلی وقته این کارو نکردم و این فقط یه خواب بود و خیلی وقته اعتقاد ندارم مرده ها آگاهن و خیلی وقته هیچی دیگه برام مهم نیست ولی دلم براش تنگ شده و مرگش اندازه ی مرگ پدرم ناراحتم کرد

2596

نوشته احساس می کنم ایران بودم خیلی دیدمتون 

فکر می کنم روشهای مخ زنی چقدر پیشرفت می کنه ولی بازم به عکس و اسمش نگاه می کنم قیافش شاید آشناست یا شبیه یکیه ولی تا حالا تو عمرم ادریس از نزدیک ندیدم پس واقعا داره مخ زنی می کنه و منم با شیوه های دک کردن مزاحم تقریبا مودبانه با خشونت کمتر جوابشو دادم محض احتیاط اگه واقعا آشنا بود ولی از تو عکس نخودی اینستاگرام که نصفش هم عینکه چی دیده این

2595

ساعت ۴ صبح نودل درست می کنی می خوری با کلی سر وصدا البته قبلش که من از صدای در یخچال و باز شدن پوسته کیک  بیدار شدم اجازه گرفتی که نودل درست کنم سر و صداش اذیتت نمی کنه و منم خوابالو گفتم نه ولی واقعیت سر اینه که سر و صدا و بوی نودل دیوانم کرد

2594

بیشتر به پرچم حریفام دقت می کنم تا عکسشون ولی این یکی عجیب بود اخمو سیبیلو رکابی سبز پوشیده بود و یه زنجیر گنده انداخته بود

دبل را زد و قبول کردم و باخت بدم باخت وسط بازی ول کرد رفت

 خوبه عکسو آخر بازی دیدم

2593

شب نیمه شعبان بود تو کوچه بازی می کردیم آقاجون گفت بریم چراغونی خیابون مسجد سید را ببینیم پسرای همسایه هم همراه خودمون بردیم 

من و خواهرم و م.. و غ... و مجتبی نشستیم عقب هیلمن

موقع برگشت  خواستم در را ببندم دست مجتبی موند لای در و گریه کرد

سالها همسایه  و همبازی بودیم هیچی از این پسر یادم نمونده جز اسمش و چشم های اشکی اون شبش 

2592

همسایمون از روزی که بیکار شده سر همون ساعت خروجش از خونه میره سنگک میگیره و من از ترسم ۵۰ روزه نون تازه نخوردم و این نونهای بسته بندی مزخرف خوردم و چاق شدم

همین همسایه و بچه هاش روزی هزار بار میرن بیرون و من ۵۰ روزه فقط رفتم کوروش و شهروند محل و کوفت خریدم و با هزار ترس و استرس برگشتم 

همین !نتیجه گیری نداره

2591

مسافرت بودیم  یه جای کویری شاید تفت 

صبح می خواستیم بریم ادامه سفر شاید یزد  

 نمی دونم کیا تو ماشین آقاجون بودند کلی تلاش کردم اون آدمها را تو ماشین  با فاصله بچینم کرونایی نشیم  ماشین روشن شد در رابستم تا بعد سوار بشم ولی رفتن و نفهمیدن من بیرونم دنبالشون دویدم دیوارا کاه گلی و خرابه بود وارد یه بلوار شدم دیگه ماشین پیدا نبود کیف و گوشیم تو‌ ماشین بود همش فکر می کردم بقیه نفهمیدن من سوار نشدم بغل دستیم که انگار خواهر یا برادرم بود چرا نمیگه جای من خالیه

دنبال یکی میگشتم گوشی بگیرم یه جاهای ترسناکی بودو آدمهای عجیب غریب 

یهو گردو  همراهم بود یه دختر اومد رد بشه بهش  گفتم ببخشید میشه با گوشیتون تماس بگیرم  یادم افتاد گردو گوشی داره 

دیگه تنها نبودم بقیش مهم نبود 

اگه برای مامان تعریف کنم میگه بهتر که جا موندی و سوارماشین مرده نشدی

2590

چه کسی باد را در بند کرده است؟ هیچ‌کس! پرنده اگر باشی باز پایبند دانه‌ای یا فریفته‌ی دامی، کشته به تیر کمانداری یا لقمه‌ای در دهان جگر‌خواری. باد باش و پرنده مباش! 

پرنده باش و آدمی مباش.

بهرام_بیضایی

2589

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2588

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2587

مرگ همیشه اینقدر نزدیک بوده  ما باور نمی کردیم

2586

نوشتم به کارات عادت کردم و ناراحت نمیشم ولی همون موقع قلبم تیر کشید و تو سرم یه اتفاقای عجیبی افتاد انگار رگهام و سرم  داشتن باد می کردن ترسیدم خیلی هم ترسیدم 

به چه گناهی دارم اذیت میشم؟به دلیل۲۴ سال اصرار برای نگه داشتن یک رابطه غلط و یک طرفه 

فکر کنم وقتشه جدی تر فکر کنم تا بیشتر از این گند نزنم به این عشق و رابطه 

2585

یه روزی قرار بود یه کار جدید شروع کنیم و تو یه جلسه یه عده را دیدیم و برای هماهنگی همه رفتیم تو اینستای هم و دیگه کار نگرفت و دورادور همو می شناختیم حالا اتفاقی توییت یکیشون رادیدم و مغزم سوت کشید البته بچه ها گفته بودند همجنس گراست و از روحیه خاصی که  داشت خوشم میومد  ولی قسمت دوم ماجراش را الان فهمیدم 

دنیای کوچیک مزخرف 

2584

شب های زاینده رود 

نصفه دیدم مزخرف بود

2583

داشتم می رفتم سفر با یه مینی باس سفید بین راه پیاده شدیم بالا را نگاه می کردم ابرا رفتن کنار یه کوه خیلی بلند و برفی بیشترشبیه یه دیواره بود ولی قله نوک تیزی داشت ذوق زده شدم انگار هیمالیا بود و اورست را می دیدم ماشین تو یه جاده ی باریک بود

آدمها عجیب غریب بودن یه گروه سرباز مدل پلیس های هند یا پاکستان یه جور عجیبی می دویدن چسبیدم به دیوار که به من نخورند گردو هم بود بقیه اش هم یادم نیست 

2580

کسی از ابراز احساسات نمرده 

2579

این سندروم pms هم چیز خوبیه هر ماه یادم میندازه همه چیه این زندگی چقدر مزخرفه

2578

کاش  با شجاعت جواب می دادی و واقعیت را از زبون خودت می شنیدم

2577

نون و گلدون 

2576

اول صبح رفتم سر گوشی می بینم این جوجه چریک ، سه ساعت قبل آهنگ «شاعر همیشه با کلت »را فرستاده

دیدم و نوشتم  عالی بود هنوز ارسال نشده سین کرد انگار کشیک می کشید بسم الله گفتم و اینستا را بستم

2575

بعد از کرونا اولین کارم مراجعه به روانپزشکه تا کمکم کنه دوباره برگردم بین مردم

هر چی میگذره بیشتر می فهمم چقدر از آدمها بیزارم 

2574

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2573

خب تو خواب بعدی  جوری باهات دعوام شد که هر بلایی هم سرت بیاد دلم نمی سوزه

2572

یه خواب بد درباره محل کارت دیدم و تو خواب بهت زنگ زده بودم و التماست می کردم به خاطر گردو مراقب باش  و عذاب وجدان گرفته بودم   با همون گریه از خواب بیدار شدم تند تندآیت الکرسی خوندم 

درسته ازت متنفرم ولی دلم نمی خواد دخترم هم مثل خودم بشه

2571

شب چهارشنبه سوری مهمون داشتند و کلی زدن و رقصیدن 

چند روز اول عید دید و بازدید را انجام دادن و رفتن مسافرت معلومه راهشون ندادن و شبونه برگشتن و دوباره دید و بازدید را شروع کردن 

مهموناشون هم عادت دارند بوق خداحافظی بزنند 

الان هم که من افسرده و پریشون دارم تو خونه می چرخم  نشسته تو ماشینش و با ضبط ماشین سر و کله می زنه و آهنگهای بند تومونی امتحان می کنه همون ماشینی که هنوز عکس ... پشت شیشه اش مونده 



2570

احتمال باران اسیدی

2569

تو نیستی 

اصفهان بدون تو قابل تحمل نیست 

بهار از دست رفت

چرا گریه نکنم 

2566

پیرمرد و دریا

همینگوی