دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

1145

توش خودمو سوزونده 

بیرونش مردمو

1144

زن بودن 

1143

وقتی نصفه شب 

صدای چک چک شلنگ دستشویی

بره رو اعصابت 

تازه به بی اهمیت بودن سایر مشکلات پی می بری


1142

اینی که تا حالا 

می ریختی تو کاسه ام 

حالا بریز پشت کاسه ام

1141

خدایا به ما که رسید 

غلط گیرت خشک شد! 

1140

سلولهای گندیده ی تنم را 

میتونستم از خودم جدا کنم

1139

مرا دوست نداشته باش لطفا، 

که هر کسی که دوستم داشت 

زخمی زد، مهر تایید عشق و محبتش 

1138

گذشته های لعنتی 

 نمیگذره  

1137

زندگی گر هزار باره بود 

بار دیگر تو 

بار دیگر تو

فروغ 

1136

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1135

اولین نبود

ولی شیرین ترین بود

1134

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1133

تو عشق منی همه کس من

معلومه شدی هم نفس من

چشات عاشقی رو یاد من داد

قلبم عاشقونه تو رو میخواد

علی مرشدی


1132

اگر کسی به اندازه ای که دوستش دارید دوستتان ندارد ،رابطه تان را تا نا کجا ادامه ندهید ،به خودتان امید ندهید که بالاخره روزی دوستم خواهد داشت ،اینکه گاهی از طرف او پذیرفته میشوید وگاهی نمی شوید کلافه تان خواهد کرد ،گویی در جا می دوید هر چقدر تلاش میکنید به جایی نمی رسید ،این نرسیدن دایمی خسته تان میکند،خشمگین میشوید،افسرده میشوید ، خودتان را قانع نکنید (که اگر دوستم نداشت این همه مدت نمی ماند)،او بخاطر خودش با شما مانده شما با توجه ومحبتی که به او میکنید احساس دوست داشتنی بودن به او میدهید،غرورش را ارضا میکنید باعث رشد عزت نفسش میشوید ، پس چرا با شما ادامه ندهد؟ وقتی به کسی که دوستتان ندارد نزدیک میشوید گویی به کاکتوس نزدیک میشوید هرچه بیشتر نزدیک شوید ،بیشتر زخمی میشوید.

 کاکتوس هایتان را رها کنید.

1131

دارم چیزی می خونم

حواسم به آهنگی که پخش میشه نیست

فقط حس می کنم یهو قلبم تند تر میزنه

و حال و هوام یه طوری شد

حواسم را می برم به آهنگ ,
"دلم می خواد به اصفهان برگردم..."


1130

همچنان لب پرتگاه نشستم و به پایین دره خیره شدم 

1129

دوستش داری ؟

یادت باشه فقط دوست داشتن کافی نیست

  عشق مراقبت می خواد 

خون بازی

1128

در آغوش منی بی آنکه باشی 

و نیستی بی آنکه نباشی 

عباس معروفی

1127

همونطور که از اکثر مردها متنفرم

حتی از نیمه مرد خودم هم متنفرم

جز کار و پول و زندگی درست کردن

هیچی نمی فهمه 

حتی تفریح و لذتش

دلنشین نیست

اگه همه وجودم زن بود 

چه بهشتی بود این دنیا

1126

جواب کلی حرف

بشه دو تا استیکر و شکلک

1125

مردی که مستقیم به همسرش میگه نمی خوامت

سگش شرف داره

به نامردی که

سالها به خاطر منافع خودش

زنی را اسیر خودش می کنه


1124

چه سخت,

داره آسون می گذره

1123

این روزا

چه لذتی می بره

کسی که خانواده ش

یه عمر منو تو سرش زدند


1122

چه خوشه بی زنی 

دیگوله را تنها بزنی

1121

نفرین به سفر 

که هر چه کرد 

او کرد

اخوان ثالث

1120

ام که آدمها را 

راحت کنار میگذارم

1119

هر وقت توالت میشورم یادت میکنم

1117

بازم پایبند می مونم

به عشق 

به خودم

به تنهایی 


1116

کابوسهای شبانه به جایی رسیده 

که تو خواب سیگاری شدم!

1115

با قاصدک های بهاری 

برگرد 

1114

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1113

سقوط آزاد 

بدون چتر نجات 

1112

باید با ترسهام بجنگم

و ترس از دست دادن تو  

خیلی زودتر از چیزی که فکر میکردم

داره از وجودم میره  

1111

انگار همه چی یه خواب بود

که کم کم داره فراموش میشه

1110

تله سیژ

1109

هر لحظه که تسلیمم

در کارگه تقدیر

آرام تر از آهو ، بی باک تر از شیرم

هر لحظه که می کوشم

در کار کنم تدبیر

رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیر 

مولانا

1108

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1107

پاییز، 

20 هفته،

این روزهای یخ زده

میگذره 

به بهار میرسیم 

و زیر آسمون لاجوردی 

قدم خواهیم زد 

1106

فرصت بودن با تو اگه حتی یه نفس بود

برای باور بودن همه چیز و همه کس بود

عصار