دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

336

به دغدغه ها و سرگرمی هام,تابستونی که تو همین سن و سال تو بودم فکر می کنم

سنگ یه قل دو قل خوب

دوچرخه ای که برام کوچیک شده بود

بتونم بیشتر از دختر همسایه حلقه هولاهوپ بزنم

میوه از ج تو بازی اسم فامیل

واکمن قرمز پسر عمو

دل دیوونه ای دل

هر جوری هست باید تا بالای درخت بادام باغچه مادر بزرگ برم

کفش قرمز پاشنه فلزی

موهامو کرنلی بزنم یا آلمانی

علی کوچولو این مرد کوچک

تنهایی سوار اسب بشم

وای الان بابا می گه بیا یکمی زبان کار کنیم

خواهر بزرگه کتاب امشب دختری می میرد را کجا قایم می کنه



و دغدغه های تو 

ورزن جدید بازی سیمز را برام بخر

امشب می خوام این اهنگ مارون فایو را دانلود کنم

سارا 5 تا وبلاگ داره و من 4 تا

مامان میشه من تو سایت...... ها عضو بشم؟

فکر می کنی حسین چند سالش باشه؟

امروز تو بسکتبال 2 تا گل زدم

برای عروسی برام ناخن مصنوعی می خری؟

بیا ببین موس وبلاگم را کیتی کردم

اس ام اس نازنین را خوندی؟

سی دی براتز منو ندیدی؟

حوصله ندارم بیام خونه مامانی

تو نسخه انگلیسی پاندا,جک بلک جای پو حرف می زنه

به خاله گفتم ماداگاسکار 3 را دانلود کنه

چرا گروه آرین کنسرت نمیزارند

من تنگه واشی نمیام

برام همستر بخرید

منو مسابقه رقص ببرید

گوشی ام را می برم با دوچرخه سواری آهنگ هم گوش بدم 

نسخه دوبله شده اش را نمی خوام کلی ازش زدند

و ....

335

یک پدر ایرانی

هیچ وقت نمی تونه 

مسابقه شنا یا بسکتبال دخترش را ببینه

334

دل تنگ میشم

حتی

برای کسانی

که 

رنجوندنم

333

اتفاقِ هرگز نیفتاده

و تاریخ گذشته

را تو خوابم می بینم

شاید توهم بوده

یا خیال بیهوده

شاید در دنیایی دیگر

332

یکی وبلاگ آپدیت می کنه

یکی حلقه هولاهوپ می زنه

یکی خر و پف می کنه

نصف شب تابستانی


331

تو تهران

فقط یک روز

جای آدمها و درختها

عوض می شد 

330

خوابیدن در خانه مادر بزرگ

و

فکر کردن

به معصومیت از دست رفته

329

زندگی بدون اعداد و ارقام یعنی بهشت 

328

شنیدن جمله

"درست از خیابان رد شو "

چه مسئولیت سنگینی

با خودش میاره

327

بودنت تنها بهانه بودنم


326

گره های کور

این طناب پوسیده

باز می شدند

325

تنها مهمان ناخوانده جشنشان

من بودم

324

تو نتونستی بفهمی که وفا خریدنی نیست

چینی شکستنی دل دیگه پیوند شدنی نیست

داریوش

323

چه عمری از هم تلف کردیم