دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

3079

درمان شوپنهاور 

اروین یالوم

3078

دو سال پیش درگیری ذهنی ام این بود که دوستش دارم و نمی تونم بدون اون زندگی کنم و الان باید نتیجه گیری کنم تموم شدن این رابطه چه خوبی هایی داشته شاید یادم بره که تنها مردی بود که دوستش داشتم

3077

بچه ای که سال ۸۲ سقط شد اگه بود الان ۱۸ ساله و کنکوری بود چقدر دردناک 

3077

مامان چند روز پیش داشت دستور شیرینی نخودچی را از تو تلگرام می خوند گفتم وقتی آماده اش هست خوشمزه و ارزون چرا باید خودم درست کنم  ولی مامان ادامه  داد و تا آخر دستور را خوند در حالی که من یک کلمه اش را گوش نکردم حالا گوگل بهم دستور شیرینی نخودچی پیشنهاد داده  من که فضولی های گوگل دیگه برام عادی شده ولی به مامان گفتم کلی ترسید حداقل دیگه هیچ وقت دستور شیرینی  نمی خونه

3076

 از یه قرار عاشقانه اومدم خونه البته عاشقانه برای کسی دیگه وگرنه من که تمام مدت به این فکر می کردم که این کافه چرا چیز کیک نداره بعد با کله پله ها را هشت تا یکی اومدم بالا تا برسم به دسشویی بعد فکر می کنم شام هات داگ بخورم یا پیتزا و فکر می کنم کاش فندق بیشتر گرفته بودم و فکر می کنم بشینم حساب کتابم را بنویسم و فکر می کنم شام امشب را بخورم وزنم می رسه به ... و فکر می کنم با دوستام هم برم همین کافه و آلو مسما بخوریم و فکر می کنم چرا عینکم را گرفتم از اون دستمال صورتی ها نذاشت تو قاب عینک  و هزار تا فکر مسخره ی دیگه که حتی در یک ثانیه اش هیچ مردی نقشی نداشته اون وقت بقیه به چی فکر می کنند
چرا هنوز منو نشناختن

3075

اون شب کذایی هر چی بهش زنگ زدم جواب نداد فرداش که من و بچه ام ویرون بودیم  زنگ زد و گفت مهمونی بودم ولی  دیگه برام مهم نبود کیه کجاست چی میگه چون کل اون خاندان را ریختم تو زباله دونی ذهنم حالا بعد ۴ سال زنگ زده حال و احوال منم اصلا انگار نه انگار اتفاقی افتاده جوری باهاش حرف زدم انگار هنوز مادر شوهرمه و چند روز پیش همو دیدیم و هیچ اتفاقی نیفتاده گفت حلال کن فکر کردم  چیو حلال کنم  همین که عذاب وجدان داره و فکر می کنه به حلالیت طلبیدن نیازه براش بسه پس تو همون جهنم خودش بمونه که بخشش من و خدا کمکش نمی کنه و خیلی محترمانه خداحافظی کردم و با عجله رفتم که به دورهمی خونه مامان برسم گفتم حدس بزنید کی زنگ زده هر کسی یه چیزی گفت و وقتی گفتم کی زنگ زد مامانم کٍل کشید و دست زد و من با تعجب و عصبانیت نگاش کردم 

دنیای عجیبیه آدمها عجیبن زندگی من عجیبه 

3074

یکی زیر پست های ایرج ملکی نوشته آقا من سر در نمیارم همتون دارید مسخره بازی در میارید یا جدیه 

3073

 پارسال  پدر مادر یه بچه اومده بودند مدرسه و به مدیر گفته بودند قبل عید کلاس ها را زود تعطیل نکنید ما نمی تونیم اینا را تو خونه نگه داریم اون موقع برام سوال پیش اومد که ایام عید این بچه را چه جوری تحمل می کنند خب حالا ۲ روز بیشتر و الان دوست دارم بدونم در یک سال گذشته بچه شون را چه جوری تحمل کردند و حقشونه با اون بچه ای که تربیت کرده بودند 

و البته به پدر مادر هایی فکر می کنم که صبح بچه را می فرستادند مدرسه تا ... این یک سال گذشته اونا چه کردند 

3072

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

3071

 چه جوری برای اون تراپیست احمق توضیح بدم الان چه حسی دارم چه جوری بهش بفهمونم  خودم سنم را می دونم و مغزم خوب و بد را تشخیص میده ولی دلم ازش فرمانبری نداره وگرنه بیا منم تا صبح برات حرف قشنگ می زنم 

3070

به شوق روی تو من زنده ام خدا داند

3069

خرس قطبی شعورش می رسه که زمستونا اخلاق نداره و باید بخوابه ولی هستند اشرف مخلوقاتی که هر زمستون گند می زنند به حال خودشون و دیگران 

3068

  minari 


3067

اتوبان کاشان اصفهان می خواد

3066

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

3065

خوب بود اون آهنگ « خوشبختیت آرزومه حتی با من نباشی» سیامک عباسی را می نوشتم ولی من انسان مهربانی نیستم و اون آهنگ ستار ... میاد تو ذهنم

3064

زیر نویس فیلم بود ولی دانلود فیلم پیدا نمی شد فقط تونستم پخش آنلاین پیدا کنم به زبان فرانسه و زیر نویس یونانی 

زیر نویس فارسی را دانلود کردم انداختم رو یه فیلم دیگه هر دو فیلم را هم زمان پخش کردم  فیلم را دیدم و زیر نویس را خوندم 


3063

  antoine and colette 
فرانسوا تروفو

3062

۴۰۰ ضربه 

فرانسوا تروفو

3061

ناگهان تصویری قدرتمند شکل گرفت یعنی جان,ارن و ویجی در کاسه توالتی ایستاده و دستها را به نشانه التماس برای نجات بالا آورده بودند ولی فریاد آنها در غرش آب جاری شده از سیفون شنیده نشد همین یک تصویرارزش آن همه مراقبه را داشت  

درمان شوپنهاور 

اروین یالوم


The life ahead

3059

روزی که رفتم مدرسه برای فیلم برداری معاون گفت باید از مدیر اجازه بگیری مدیر هم که شکر خدا هیچ وقت نیست بهش زنگ زدم گفت اشکال نداره ولی بعد که فیلم آماده شد بفرست من ببینم که اگر جایی پخش شد در جریان باشم و براش توضیح دادم این فیلم برای چی ساخته میشه و قرار نیست تعداد زیادی ببینند 

فیلم را چند روز پیش براش فرستادم هیچ عکس العملی نشون نداده فقط امروز پوستر جشنواره معلم هنرمند را فرستاده تو گروه که بخشنامه اش از آذر اومده بوده و امروز قرار بوده روز آخر ارسال فیلم ها باشه که البته تمدید شد 

من که ادعایی ندارم و این کار فقط به نمونه کار برای رفع تکلیف بود ولی وقتی می بینم همه تعریف می کنند و استادمون که  تحصیل کرده ی آمریکاست و حرفه ای کار میکنه اینقدر از فیلمم تعریف می کنه وهر جلسه و برای هر درسی فیلم منو مثال می زنه و درباره ی ثانیه ثانیه ی اون فیلم نقد مثبتی داره می فهمم که کار خوبی از آب در اومده 

و دیگه مطمئن شدم .... بودن یکی از شروط مدیریته و این زنک اگه اظهارنظر می کرد از درجه ی ... بودنش کم میشد

3058

در حال حاضر تنها کسی که دلتنگشم فلافلی سر کوچه است

3057

مادام بواری 

 ۲۰۱۴

6 305

مادام بواری 

نصفه موند چون دلم خواست فیلمش را ببینم

3055

ایگو دشمن من است 

دایان هالیدی


3054

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

3053

چی میشه اگه به فامیل و دوست و آشنا بگم مهاجرت کردم اروپا بعد برم یه گوشه دنج تو یه روستا و راحت زندگی کنم

اینجوری هم خانواده را از دست نمیدم هم شغلم را دارم هم از دست گه خورا راحت میشم 

3052

هر چی عدد سنم بالاتر میره دسته گل هایی که به آب میدم رشد روز افزون پیدا می کنند و از همه بدتر اینکه برام عادی شده 

3051

من که ندانسته تاوان پس دادم حالا این دفعه حداقل می دونم از کجا می خوردم 

3050

فقط با مرگ من این گره باز میشه

3049

اتاق ماروین