دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2036

تا الان نشون دادم استعداد زیادی برای معتاد شدن دارم و البته همت زیادی هم برای ترک کردن 

حداقل نوع مجازیش

پس جای نگرانی نداره 

اصطلاحات معتادا را بلد نیستم ولی فکر کنم الان باید بگم دیگه خمار نیستم و واقعا دیگه کششی برای تلگرام ندارم و تا پیامی نیاد نمیخوام بازش کنم 

در مورد آدمها هم فعلا تو حال" به جهنم "هستم

معذرت خواهی نکرد "به جهنم ,

پیام داد جواب ندادم "به جهنم"

تولدشو تبریک نگفتم "به جهنم"

 نکنه تو حمله تروریستی مرده "به جهنم"

نکنه زندگیش خراب بشه" به جهنم"

نکنه دوباره از دست شوهرش افسرده شده"به جهنم"

جوک گذاشت هیچکی تو گروه تحویلش نگرفت"به جهنم"

خدایا این حالو ازم نگیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد