دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2195

درسته اون موقع نتونستم دانشجوی خوبی براش باشم ولی انگار قراره جبران کنم 

ازم خواست استرسم را کنترل کنم و شفاف و روشن براش بگم چکار میکنم 

و میدونم اینقدر باهوشه که نمیشه گولش زد

پس خودمم گول نمیزنم و برای کنترل استرسم 21 روز را شروع میکنم 

البته همین الان که دارم مینویسم اون رقم بزرگی که امروز هزینه کردم میاد جلوی چشمم و یه دنیا استرس میریزه تو دلم ولی چاره ای نیست 

خب از همین الان شروع میکنم

1)بیکارنباشم چون  تو بیکاری ذهنم فعال میشه

2)حرکات تنفسی یوگا

3)انجام کارای عقب افتاده

4)کتاب خوندن 

5)فیلم دیدن

6)موزیک آرمش بخش

7)ذکر گفتن 

8)فکر نکردن به گذشته

9)فکر نکردن به آدمها

10)دسته بندی عکسام و کلا فنگ شویی

11)فکر منفی ممنوع

12)دیگه  چیزی یادم نمیاد

این لیست عالیه ولی میدونم اگه عمل نکنم استاد متوجه میشه 

پس جدی شروع میکنم

روز اول 21 روز استرس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد