دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2375

بعضیا بودن که ضربه های بدی بهم زدن و البته شاید خودم بیشترمقصر بودم که باعث ایجاد اون شرایط شدم ولی این قضیه چیزی از بار گناه اونا کم نمیکنه

 هر وقت یادشون میکنم یه سنگینی میاد رو قلبم و سخت نفس میکشم و بدون اینکه خودم بخوام انگار سلول سلول وجودم بهشون لعنت و نفرین میفرسته 

 من نه بخشیدم نه فراموش کردم و هر از گاهی یادم میفته و نمیدونم اسمش میشه کینه یا نه 

و با توجه به اندازه بلاها و آسیب هایی که بهم زدن شاید اگه فراموش کنم یا ببخشم عجیب باشه

نمیدونم خلاصه فقط خواستم بگم به کسی بدی نکنیدکه انرژی های خوبی نمیاد سمتتون

شایدم من  تاوان انرژی بد یکی دیگه را پس دادم 

و دوباره افتادم تو این سیکل معیوب بدی کردی و بدی دیدی و بدی میبینند به حق پنج تن آل عبا و ....

خب این جنگ درونی چند وقت یه بار میاد و آزار میده و میره و این گفتگوی درونی که الان داشتم هیچ ادیتی نمیشه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد