دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2398

دیشب زود خوابیدم و 5 بیدار شدم نمیخواستم برقو روشن کنم و نتونستم چیزی بنویسم و فقط سر گوشی بودم تلگرام اینستاگرام توییتر و هیچ کجا هم هیچ خبر بدرد بخوری نرود و تا شبم نیست پس دیگه به گوشی کاری ندارم مگه گرفتن و دادن پیامهای مهم

خوابم میاد ولی استرس کارای امروزم نمیزاره 

 6:08

پیاده روی و جمع آوری اتاق و روشن کردن ماشین لباسشویی 

8:27

باید میرفتم مدرسه ولی خسته بودم خوابیدم دارم ناهار درست میکنم و چند تا کار دیگه بکنم  تا آماده بشم برم رانندگی 

لعنت به این رانندگی که اینقدر وقتموداره میگیره

10:08

رانندگی رفتم و فردا میرم برای امتحان شهر و امروز هیچ کار دیگه نمیکنم .

ناهار و خواب و عصر هم  فقط تو ذهنم تمرکز میکنم وگوش د ادن به صوتی های ضبط شده کلاس و تجسم امتحان

14:17

روز دوم

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:27 ق.ظ http://m-z2016.blogsky.com/

سلام بیخیال بگیر بخواب من که خیلی خوابم میاد خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد