دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2606

از فیدیبو پیام اومد که کتاب های جدید با تخفیف ۹۰ درصد اومده سریع رفتم و ۱۷ تا کتاب را فرستادم تو سبدم و با تخفیف شد ۳۳ تومن

بعد رفتم موجودی کارتی که باهاش خریداینترنتی می کنم را چک کردم 

۲۰ هزار و ۴۰۰ تومن داشت

می تونستم تا واریز حقوقم صبر کنم ولی الان دلم خرید می خواست

 می دونم که این کارت تا آخرین قطراتش یاری می کنه پس حدودا تا ۲۰ تومن خرید آزادم 

حالا باید مبلغ را کم می کردم لیست را بالا پایین کردم یه کتاب از اروین یالوم حذف شد من پیش از تو طلسم شده و هر دفعه از لیستم میره بیرون،گلستان سعدی را بعدا می گیرم و ... بالاخره شد ۱۱ تا کتاب و مبلغ رسید به ۱۹ هزار و ۷۰۰  پرداخت را زدم و چقدر این خرید بهم چسبید دلیلش هم نمی دونم 

اس ام اس بانک که اومد و دیدم ته حسابم فقط ۷۰۰ تک تومن مونده بازم خوشم اومد و اینم نمی دونم چرا

شاید چون زندگی زیادی یکنواخت شده 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد