دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2708

آدامس نداشتم و با خرید آنلاین امروز هم یادم رفت بگیرم برنامه ای برای بیرون رفتن هم نداشتم چون برگشتم به روزای اول قرنطینه

منتظر بودم گردو سر راه بگیره که گفت شب با اسنپ میاد پس نمیره خرید 

به خاطر این  فستینگ هم تا فردا نباید چیزی بخورم پس چیکار کنم که حوصله ام سر نره 

خواستم از تفکرات محیط زیستی کمک بگیرم که آدامس مثل پلاستیکه و به محیط زیست آسیب می زنه ولی بی فایده بود 

 کلافه شدم فکر کردم شاید یه آدامس شیک بقیه پول تو سبد هله هوله ها باشه با نا امیدی سبدو زیر و رو می کردم که یه بسته آدامس نوشابه ای بایودنت پیدا کردم و انگار گنج پیدا کرده بودم 

فکر کنم حال سیگاری ها را یکمی درک کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد