دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2865

نگرانی ام بی دلیل نبود بیست و چند سال تجربه را ریختم دور و امروز برای کلاس آنلاین مثل یه آدم گیج و خنگ رفتار کردم 

همه ی همکارا هفته ی پیش اپلیکیشن جدید را امتحان کرده بودند و جزییاتش را می دونستند و نگو خبر داشتند چقدر آشغاله برای همین امروز که اینترنت و سایت هم یاری نمی کرد خونسرد نشسته بودن 

منم خودم کار کرده بودم ولی تو مدرسه همه چی بهم ریخت هدست کار نمی کرد وبکم که با گوشی راه انداخته بودم با لپتاپ هماهنگ نمی شد و  چندتامشکل دیگه

هنوز صدای بچه ها تو گوشم میاد که تو ادوبی هی جیغ می زدند خانم صدای من میاد؟ای زهرمار 

  اینقدر از خودم ناراحت بودم که وسط مدرسه وایسادم به گریه . همه ریختن دورم و دلداری و هر کی یه چیزی بهم یاد داد و همه گفتن که حالشون از من بدتره 

هنوزم یاد صبح میفتم دلم مچاله میشه و دیگه دلم نمی خواد برم مدرسه و فردا هم به معاونمون میگم که خیلی بیشعوره که با من اونجوری صحبت کرد و سایتشون آشغاله و لعنت به کرونا که این زندگی را برای ما ساخت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد