دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2995

خودم دیر فهمیدم هنوزم بعضی وقتا یادم میره کاش اطرافیانم و هر کسی منو می بینه و می شناسه هم بفهمه که من آدم زندگی متاهلی نیستم من از محدودیت متنفرم من نمی تونم یه آدم دیگه را طولانی مدت تحمل کردم هر موقع هم تحمل کردم عذابی بوده برای خودم و طرف مقابل حتی اگه به میل خودم بوده من نمی تونم زیر سلطه یه مرد باشم من نمی تونم خودم را به خاطر کسی دیگه تغییر بدم و اگه یه زمانی این کارو کردم فشار روحی روانی زیادی تحمل کردم من نمی تونم با کسی سازگار باشم من باید تنها باشم تا آخر عمر 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایراندخت چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 12:33 ق.ظ http://Delneveshtehaydeleman.blogsky.com

تصمیم زندگی شخصی خودته ولی، خوب بهش فکر کن. نکنه یه وقت عشق و احساسی رو نادیده بگیری که بعد ها ازش پشیمون بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد