دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2409

پیاده روی نرفتم 

رفتم بانک بعد برای ناهار گردو نون خریدم و اومدم خونه

و ناهار درست کردم بعد هم نیم ساعتی تو دنیای مجازی چرخیدم و انرژی دادم و هیچی نگرفتم 

هر چی میگذره بیشتر از دنیای مجازی بدم میاد و بازم باید محدودترش کنم 

یه کتاب صوتی دیگه با صدای نیما رییسی خریدم و چقدرآرامش میده

الان هم میخوام ورزش کنم 

9:18

ورزش کردم و هم زمان با حلقه زدن اثر مرکب گوش کردم

 یکمی اخبار خوندم 

و حالا باید آماده بشم  برای رانندگی

10:30 

رفتم رانندگی بعد رفتم بانک برای پرداخت قبض امتحان 

نمیدونم چرا صبح یادم نبود

 بعد اومدم خونه و تا الان فقط خوردم!

ازون خوردنای عصبی 

یکم بخوابم

15:35

باید جزوه بنویسم 

 بازم ورزش کنم تا بخور بخور ظهر جبران بشه و حتما آخرش یوگا کنم خستگی این چند روز از تنم بره

برای سایت یه مطلب نصفه دارم  باید امشب تمومش کنم و عکساشو چک کنم

خلاصه با برنامه ریزی که کردم تا شب خیلی کار دارم ببینم چیکار میکنم 

گوشی دیگه تعطیل 

16.25

گوشی که تعطیل نبود ولی هم ورزش کردم هم جزوه نوشتم 

مطلب سایت هم یکمی ویرایش و تایپ کردم 

خلاصه مفید بود

دیشب یادم رفت بنویسم 

روز پنجم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد