دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2242

امروزم روز پرکاریه 

جزییاتو نمینویسم و فقط اتلاف وقتو مینویسم 

 از 5.40 دقیقه صبح که بیدار شدم تا الان نیم ساعت سر گوشی بودم مفید و غیر مفید 

7:38

تا الان کاملا مفید 

13:26

یکمی تو توییتر چرخیدم به اضافه ی زمانی که الان اینجا گذاشتم که البته لازم بود خلاصه نیم ساعتی از برنامه عقب موندم برم که جبران کنم

15:37

شد یک ساعت که از برنامه عقب موندم ولی ناراضی نیستم

 چون با خواهرم تلفنی حرف زدم و حالم خوب شد

18:07

منتظرم از املاک زنگ بزنند و استرس الکی گرفتم و بازم عقب افتادم 

19:24

توییتر مثل چاه ویل می مونه و باید کمتر برم سراغش

بیرون نرفتم وساعتهای قبلی تقریبا جبران شد 

20:57

طرح دیوار کلاسم تقریبا مشخص شد و باید از فردا درستش کنم 

برای مقدمه ی مطلب جدیدی که میخوام تو سایت بنویسم کلی فکر کردم ولی بی فایده بود .فردا صبح که فکرم بازتره دربارش فکر میکنم.روز مفیدی بود دیگه برم لالا

22:48

روز هفدهم

نظرات 1 + ارسال نظر
کامیاب دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:53 ب.ظ http://cafe-shadow.blogsky.com

اتلاف وقت جالبی بود
همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد