دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2467

یه جا دیدم برای شروع گیاهخواری برنامه ریزی کرده بودند مثلا اول 30 روز گوشت گاو نخورید بعد گوسفند بعد مرغ و پله پله تا بالا

جالبه من بی هیچ برنامه  و تعصبی و فقط از رو اجباربرای  یه مشکل جسمی که احساس کردم گوشت خوردن بدترش میکنه و البته با مطالعه کلی مقاله پزشکی رسیدم به نخوردن گوشت قرمز  و پیش رفت تا الان که مرغ و ماهی و تخم مرغ محدود شده به  هفته ای یه بار و حذف تقریبی پنیر و این آخری  یعنی یک تحول بزرگ یا شایدم یه زهد بی دلیل 

من از کودکی با پنیر و چای شیرین بزرگ شدم یعنی حتی برای بهتر شدن حالم باید نون پنیر و چای شیرین میخوردم 

چای شیرین که چند ساله از زندگیم حذف شده و شکر محدود شده به شیرینیجات که فعلا حذفشون سخته و امیدوارم هرگز همین اندک خوشی را از خودم نگیرم ولی پنیر تا یک ماه پیش همدم شب و روزام بود که با یه تصمیم یهویی  و بازم خوددرمانی داره از زندگیم میره 

ولی واقعیت اینه که هنوز یه خوشی های خوردنی برام مونده مثلا از پاستای پرخامه نمیگذرم  هات داگ هنوزم خوشمزه ترینه چیپس و ماست موسیر هرگز نشود فراموش یا کی میتونه از نیمرو با روغن حیوانی بگذره

پس قرار نیست گیاهخوار یا وگان بشم ولی شاید بد نباشه دوست داشتنی هامو  کم کنم  تا این زندگی بشه یه برهوت بزرگ ببینم دیگه چی از جونم میخواد

نظرات 1 + ارسال نظر
ریواس سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:27 ب.ظ http://jot.blogsky.com

امیدوارم حالت زودتر خوب بشه تا بتونی با خیال راحت خوراکی های مورد علاقتو نوش جان کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد