دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2647

عکس یکی از خونه های قاجاری که نزدیک بازاره  را فرستاده و میگه یادته و کلی می خندیم

دفعه اول  که رفتیم  عید بود با یه آدرس که از نت پیدا کرده بودیم رفتیم تو کوچه پس کوچه های خلوت ناصر خسرو این خونه هم که هیچ نشون و تابلویی نداشت وسطای کوچه بودیم تا ته کوچه هیچکس نبود خونه ها انگار انبار بودن و خالی از سکنه یهو از پشت سرمون صدای موتور اومد و ما از ترس شروع کردیم به دویدن

دفعه دوم رفتم و بالاخره در ورودی خونه را پیدا کردم ولی بسته بود

دفعه ی سوم دوباره عید بود در باز بود ما هم رفتیم داخل یه گروه هم در حال بازدید بودن و ما هم هیجانزده که عه چه خوب بالاخره بازدید از این خونه آزاد شد و تعجب کردم چرا بلیط نمی فروشند 

 کلی عکس از نمای بیرونی خونه و خودمون گرفتیم 

خواستیم بریم داخل یکی پرسید با گروه دانشجوها اومدید گفتم نه پرسید پس چطور اومدید داخل گفتم در باز بود و تازه فهمیدم ماجرا چیه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد